12 Kasım 2011 Cumartesi

Bayramdan geriye kalanlar :)



Ben kendimi bildim bileli bizim evde bayramlar apayrı bi neşe işe kutlanır şaaşalı bi bayram kahvaltısı yapılır gelen misafirler ağırlanır :)







Eee bayram olurda tatlı olmazmı :)







Buda benim bayramlığım ben çocukluğumdan beri bayramlarda hanım hanımcık uslu kızı oynamayı seviyorum fazla detaya girmeden klasik sade saf...






Abla kardeş oturup fırsat buldukça sohbet ettik 







Sohbete en yakınlarda dahil oldu 
Kahveler içildi kahve olurda fal olmazmı fallar bakıldı :)





Bizim evin iki miniği eğlenceli bi karede 
Ama en miniğin gözü dışarıda kimbilir neleri kesiyo :)





2011 yılının son bayramıda bu resim gibi eğlenceli bi şekilde bitti 
Nice bayramlara 
Nice bayram postlarına 
Ama
Bayram zamanında böyle rötarlı değil :))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...